DEKATKANLAH AKU DENGAN DIRI-MU


"..Ya ALLAH..sentuhlah hatiku ini...saat aku jauh darimu...
peluklah hatiku ini..saat aku mencintai sesiapa lebih dari diriMu...
dan peliharalah imanku selalu kerana Engkaulah sebaik-baik pelindung bagiku...
semoga diriku sentiasa berada di bawah naungan kasih sayangMu..."

Bismillahirrahmanirrahim....
Alhamdulillah..akhirnya ana berkesempatan menulis blog yang agak lama terbengkalai..
Subhanallah..mungkin di sebabkan akhir2 ini projek yang menimbun di depan mata yang perlu di hantar hujung bulan ini..

akhir2 ini banyak masalah yang berlaku yang melibatkan keluarga ana dan ana sendiri..
hanya istighfar yang mampu ana lafazkan..
air mata pula sudah letih untuk di alirkan lagi..
senyuman di muka terasa tawar..
tetapi..
Alhamdulillah...segalanya telah beransur dengan lebih baik..

Doa di atas ana ambil dari kempen menutup aurat di facebook..
entahlah...mungkin terasa di dalam hati ini menjadi keliru tentang beberapa perasaan..
Ya Allah...dekatkanlah aku sentiasa mencintaiMu lebih dari aku mencintai hal yang lain...aku tidak mahu mainan perasaanku menjadi salah satu penyebab aku ingkar mencintai-Mu....

Comments