macam2...



Alhamdulillah...aku sekarang cukup gembira dengan kehidupan aku..aku mulakan hidup yang baru dengan rasa tenang as mujahidah yang lebih berkeyakinan... :) dan paling menggembirakan aku pada hari ini adalah lecturer GC aku cakap sesuatu yang membuatkan aku lebih bertambah berkeyakinan nak teruskan course architctre ni iaitu:-

"dalam banyak2 antara kamu,kamu adalah bakal salah seorang arkitek akan datang yang akan membuat sesuatu yang lain daripada yang lain.."

bagi aku,aku tak bangga tapi aku rasa puas hati yang akhirnya orang lain dapat menilai sesuatu benda yang aku buat..benda tu pun dah buat hidup aku cukup bermakna..lagipun aku masih dengan apa yang aku impikan..aku nak tunjuk kat orang lain yang aku mampu untk menjadi wanita yang luar biasa walaupun dari segi luaran....hmmm...cukup biasa...jadi,don't judge a book from it's cover...jihadu lillahi wa linafsih!! :) aku tak nak kembali pada yang dulu di mana orang suka memijak dan tikam aku dari belakang..aku dah letih dengan semua tu..sekarang ni...niat aku cuma satu...akan aku teruskan perjuangan jihad aku mengikut apa yang telah di aturkan oleh Yang Atas..:)ini adalah jalan yang terbaik..

small note:beberapa hari lagi...masih lagi tak tahu keputusannya...hmm...tunggu atau putus asa???

Comments