FAHAMILAH AKU....

KDG..aku sndri tidak pasti ape yg aku inginkn dlm hidup...aku nk yg tu...nk yg ni...tp bile smpi waktuny...aku mnjadi keliru...Subhanallah...

sem.3 buat aku sedar byk perkare...pertame,aku nk buktikan yg aku bkn seorg permpuan yg bertudung labuh yg mempunyai pemikirn yg cetek...yg cume mmpu bt sesuatu yg biase2 je..tp tulah...knpelah..sesetgh org ske pndg sblh mate pd org yg mcm aku...tp Alhamdulillah..aku dh buktikn yg org xleh judge aku skdr name je...Allah dh kasi aku kekuatn yg luar biase...aku mmpu bt 1 presentation yg Alhamdulillah...lecturer aku sndri ade ase pndg tggi kt aku...sblm ni...die ase cume sorg je kwn aku,A je yg mmpu bt yg terbaik...tp xkeshlah...skrg ni...ati die dh lmbut nk dgr pndpt dr student2 yg len...

aku mengenali mcm2 org sblm ni...byk bnd aku blaja dr khidupan aku yg dlu...dan btkan aku sedar yg idup ni mcm2 ragam org...terutame lelaki..ade yg nk knl...tp niat sbnr cume nk ambk ksemptn...utk kepuasan nfsu...subhanallah...nk menangis je aseny...perempuan diciptakan bkn utk kepuasn nfsu semate2,whai l4elaki...sedarlah bnd ni...wanita adalah insan yg lemah...yg memerlukan lelaki utk menjage...mengawal...dan plg pntg...utk bwk p'puan tu ke syurga cinta dr Ilahi...plz take this task properly...n ade sesetgh lelaki yg nk lamar trus sbgi istri...bnd yg baik coz dpt elakkn maksiat tp...fhmilah..yg aku byk bnd yg perlu aku cr dlm idupku...teringt ustaz aku dlu ade ckp,dlm surah Ali Imran ade menjelaskn yg knpe Allah ciptakan wanita utk lelaki??sbbny adalh wanita adalah pengubat dan penenang ati laki saat dia dlm kesushn...besa peranan seorg wanita...sbb tu aku menolak coz aku nk jdkn dri aku yg sebkny utk jdhku...xslhkn...??jd...fhmilah keinginanku...kehendkku yg skrg ni....aku btl2 ingin menjdkn aku yg seharusny....

Comments