SUBHANALLAH...

Maaf lame xtulis blog..agak busy 2,3 arini.dgn assgnment..exam..kuiz n mcm2 lagi..umm..kdg2 sampai aku ase tertekan dgn ape yang aku lalui..tapi it's normal for student kan??hmm..arinie tibe2 roomate aku blanje kitorang satu blik..aku ase plek ngan die arini..then td before die blk,die siap minta maaf dr kitorang sume..Subhanallah..aku mule ase xsedap ati sgt.aku arp bialah ianye cume ase ati aku je...arp Allah panjgkan umur die coz aku syg die sgt..bg aku,die merupakan sahabat yang bkn bernama sahabat je..dlm beberape arini,sbnrny aku byk kali teringat beberape orang hambe Allah dlm idup aku..terutama sekali hambe yang byk ubah aku menjadi seorang wanita.plekkan ayat aku ni??ckuplah aku menggelariny seorang hambe yang memperjuangkan ape yang die lakukan hanye utk drinye n utk Allah..disebabkan dielah,buat aku terlalu syg dgn agama aku..buat aku selitkan ISLAM DALAM CINTAKU..Tp kdg2 aku akan menjadi manusia biase...yang kdg kala tersungkur dlm landasan islam 2..Masyaallah..aku pun xtau utk mempertahankan dri aku kdg2.cume skrg ni yang leh bantu aku adalah lebih menguatkan cintaku hanye utk Allah..doakan yang terbaik utkku..

Comments