KERINDUANKU..


dah 2 ari aku berade kat umah..ase gembire sgt dpt menatap wajah ahli kuarge aku..tp aseny sume 2 xckup bg aku dlm menyerikan lagi kehidupanku..aku masih tercari sesuatu dlm kehidupan aku sebenrny..tapi aku sndri xpasti ape yang aku cr..plekkan??semlm aku kuar bandar..saje nak tgk kedaan bandr di kampung aku..same mcm bese..huhu..tapi bile tgk bndr 2,tibe2 teringat dlu aku slalu ulang alik jln bndr 2 pi n blk skolah..rindu sgt nek basikal pi skolah dlu..tapi dr situlah aku blajar kesusahan hidup..n smlam gaklah,aku temankan kkk aku pi majlis perkahwinan kwn die..mcm2 fikiran aku smlm..ase takut klu2 aku khwn mude mcm dorang..tapi sume 2 bergantung pada jdoh..klu jdoh aku pade usia mude,insyaallah aku akn trime..tapi apepun aku mengharpkan jdoh yang terbaik dlm idup aku..skurg2ny die mampu mendidik aku menjadi istri yang solehah utkny..tp ayat Al-Quran sndri ade mengatekan,ATTOYYIBATU LITTOYYIBIN..-lelaki yang baik hany utk perempuan yang terbaik dan sbalikny.lyk ke aku nak dpt jdh yang baik??xpelah..Allah Is Fair..Dia akn kasi pluang dkt hmbe2ny utk menjadikan dri mereka berusaha jd yg terbaik..aku yakin pd cinte n rezeki Allah 2 sendiri..kepada hambe Allah yg sntiase ade dlm ingatan aku,aku berharap sgt die dlm keadaan yg sihat sentise n dirahmati Allah..wlupun die makin jauh dr aku tp aku ykn die sedang berjihad ats lndasan cinte Allah.xslhkan membenarkan seseorang e2 mencari cinte Allah..??klu ade jdoh,xkmane..klu bkn jdh,Allah e2 sntiase menjanjikan jdoh yg tebaik utk kite..(gmbr kat ats ni xde kaitan ngan cite aku tp aku rindu saat ngn dorang..)

Comments