TERINGAT ARWAH AYAH..SYG SGT MAK..

setiap ari rabu pg,mmg aku xde kelas..jd,keje aku juz duk diam2 dlm blik.tp entah sbb ape ari nie,rse rindu sgt kt arwh ayh..t'ingat dlu aku ckup manje ngn arwah.stiap ape yg aku nk,arwh akn cube dptkan..kdg2 bile aku menangis,arwah akn pujuk aku..aku tau aku dh ckup besa utk berdikari dlm khidupn aku.tp aku pun manusia bese yg mengharpkn ksh syg seorg ayh.xslhkn??lme xp'gi kubur..insyaallah,blk nie aku nk ajk smue adik berdik aku p'gi sme2..wlupun cmtu,aku syukur sgt Allah kekalkan mak dlm idup aku..pengorbanan die dlm menjage kitorg adk beradik ckup besa.insyaallah,klu aku berjaye jd arkitek,aku akn hadiahkan mak aku mahligai yg terindah utk die..ini niat aku..Arp Allah makbulkan doa aku..ptg td,ade kelas grmmr..mcm bese je tp aku still lg aktif dlm klas.mksudnye..aku xmengantuk.cume kesejukan je..ade 1 agi nk citer..td ade bende terjadi yg agk memalukn diri..kt cafe,aku nak bkk plastik tisu tp xbkk2.skali tibe2 ade sorg hambe Allah ni bce bismillah n tlg bkkkn..Ya Allah..segannye aku.. tp xkesahlah coz ape2pun,aku juz tundukkan pndgn.tkut die ingat muke aku..malu je..Alhamdulillah esk blk tp nek bas..xpelah..yg pntg,rye aji nie,aku dpt tgk kuarge aku berkumpul..gmbirany..tp..algkh baikny klu arwah ayh aku ade..Ya Allah..aku terlalu rindu pd arwah ayahku saat ini..semoge air mate yg mengalir di wajahku menjadi slh 1 care utk aku menyampaikan doaku utkny..kdg2 bile sesuatu yg kite terlalu syg ilg,kite rse idup kite xbermakne tp Insyaallah..dlm ayt Al-Quran sndri Allah dh menjanjikn akn menggntikan sesuatu e2 dgn bnde yg lbh baik..aku yakin dgn Kekasih Hatiku ini..:)

Comments