Saat yang buat aku ase letih dan tertekan..

Sume orang kate raye aji adalh ari yang menyeronokkan tp ntahlah..bg aku,aku xdpt rse smue 2 coz sabtuny umah aku kenduri..(kenduri lenggang perut).kenduri utk kkk aku yg pregnant 7bln.lthnye..thn dpn,mungkin ade 3kenduri lagi..kenduri kkk aku bertunang,kenduri lenggang perut utk kkk aku agi sorang and kenduri bersalin kkk aku yg baru knduri nie..penatny..bile lak aku punye kenduri nie..huhu..td,kat kelas skt dada aku dtg blk..aku pun xtau ape mslh aku sbnrny..tp arp2 xde papelah..byk sgt bende yg aku nk kejar dlm idup aku..2,3arini aku sibuk ckit..byk sgt assgnment n insyaallah..esk ade presentation.aku arp sgt perncgan utk kitorgny group menjadi..topik kitorang psl P.RAMLEE VS MICHAEL JACKSON.Kemgkinan kitorang akn berlakon ckit tp apepun,arp sgt presentation kitorang ni mdm ske.lg 1,aku nak sgt buat presentation yg gile2 ckit coz mcm bese,aku nk buktikan yg presentation kitorang bkn sekadr presentation..insyaallah..mgkin aku akn jd gdik tp juz dlm presnt je..luar dr 2,aku ttp akn jd dri aku..xkesahlah orng nk ckp aku ape tp dlm presentation bialah aku jd org len..td,ade sorg hambe Allah same mcm isytiaqi aku..lbh kurg mcm die..aku arp sgt die dpt ape yang die impikan..aku yakin pade dri die.cume aku nie yang sentiase keliru dgn ape yg aku nk..ntahlah..xtau nak ckp caner..

Comments