PRESENTATION YANG AGAK TERUJA..


"Saat yang bahagia..dtg skjp sahaja....."lagu p.ramlee nilah yang membuatkan aku ase aku terpakse jadi orng len..sumeny semate2 utk mrkh presentation..aku xnklah tunjuk video presentation aku coz bg aku bialah hal 2 sekali je n trus berlalu..bg aku presnt td ckuplah skali dlm seumur idup..n Alhamdulillah respon dr presntation td 2 agk baik wlupun dr segi language kitorg agk berterabur sbnrnye..tp apepun,bg aku,aku ske presentation kali nie coz aku dpt kuarkan idea aku n Alhamdulillah.group members ak leh trime n sggup buat ape yg aku cdgkan..thankz a lot kt 2 org shbt aku ni..gambr kt ats nie,gmbr sorang ahli kmpln aku(merngkap kwn baik aku kt uia nie-muke xleh nk tnjuk coz ak lum dpt keizinan die).yang lg sorang xde gmbr die..maaf..last,ape yg pntg aku nk ckp,bile kite mule buat smethng yang mencabar dri kite sbnrny bnde yg bk coz kite akn tahu setakat mane kemampuan kite dpt pergi mcm presentation aku yg agk mencabar nak dilakukan dpn org rmi.yg pnting,islam 2 sndri kite kne bwk wlu ape2 bnde yang kite buat.

Comments